ref. 26. feb. 2024

Kl. 17.15-19.00

Mødested:

Personalerummet.

Deltagere: Tania Berg, Peter Enevoldsen, Peter Rasmussen, Jonas Sloth, Vicki Larsen, Mette Bech Nielsen, Mads Christian Pilgaard, Lone Jacobsen, Lisbeth Madsen Kaas, Hans Christian Blom Salmonsen, Helene Mie Soelberg.

Afbud: Tania

D: Drøftelse

B: Beslutning

O: Orientering

Punkt 1

B + O: Godkendelse af dagsorden og referat

Punkt 2

O: Information fra…

• Elevråd

• Formand

• Medarbejdere

• Ledelse

Formand:
Møder vi bøvlet økonomi pga. specialen (Børn der sendes ud eller kommer her) spørger Skovvangskolen.
Det bliver uddybet yderligere i et af Helenes punk under økonomi.

Medarbejdere/Lisbeth: Fastelavn og skak dag har fyldt. Eleverne er glade for det. Afsked med medarbejder i SFO’en.
Flytteproces er gået i gang. 1. og 4. klasse er netop flyttet. Og nu kommer de i en lind strøm.
Det er gået godt med 1. klasse.

SFO: Det går fint. Vi skal også sige farvel, men tror på det nye.

Helene:
Flytning – vi forventer og er indstillet på, at det bliver en lang proces, hvor vi ska have fokus på den gode skolekultur.

Punkt 3

O: Info proces ansættelser

Der gives orientering om de forestående ansættelsesprocesser

Til referat

Pædagog: 17 bud pt., og Lone og Christian er fortrøstningsfulde inden deres møde omkring udvælgelse i morgen.

Afdelingsleder: En håndfuld gode kandidater. Er også fortrøstningsfulde.

Ansættelse af medarbejdere: Det er ikke helt klart, hvor mange vi skal have ansat endnu, men Helene er ikke bekymret. De nuværende medarbejdere har deres stilling.

Punkt 4

O: Info om vidtgående specialtilbud

Status på processen

Til referat

Byggestart er 18. marts. Helene skal nok kommunikere ud, med det samme hun ved, at der kommer maskiner m.m.
Helenes opfattelse er, at der er blevet lyttet til vores bekymringer vedr. parkering m.m.

Punkt 5

O: Orientering økonomi

Regnskab 2023

Budget 2024

Prioriteringer og udviklingsplan

Til referat

Regnskab fremlagt: Der foreligger et underskud efter 2023. Det der budgetteres med i 2024 vil sænke det en anelse. Vi har stadig en del elever, der får et specialtilbud, som vi betaler til.
Vi er landet der, hvor vi har mulighed for at ansætte en pædagog for Tina.

Punkt

O: De små korte og evt.

Vi er glade for Lasse : Gerne have ham tilbage til næste år -siger bestyrelsen 😊

Årets møder:

30/10-23